Voorbeelddocument

Richtlijn personeelsscreening

Dit voorbeelddocument beschrijft de manier waarop screening van potentiële kandidaten kan worden uitgevoerd. Dit voorbeelddocument bevat hiertoe een richtlijn en een bijbehorende procedure. Van belang is hierbij te bepalen hoever de organisatie hiermee wil gaan, zowel voor alle toekomstige medewerkers als voor specifieke kritische functies (‘aanvullend onderzoek’). Daarnaast geldt natuurlijk dat de afdeling [Personeelszaken] bij de opzet en uitvoering van personeelsscreening moet worden betrokken.

U kunt het gehele document bekijken indien u een jaarabonnement heeft.

Nog geen jaarabonnement?
U kunt voordelig en eenvoudig een abonnement afsluiten voor dit platform. U ontvangt dan direct uw inloggegevens waarmee u de voorbeelddocumenten kunt downloaden.

Voordelen van een abonnement

Naast het gebruik van de voorbeelddocumenten, biedt een abonnement u vele andere praktische functies die u helpen bij het implementeren van de normen NEN 7510, zoals:

  • Toegang tot het praktijkboek:
    Bekijk, download en doorzoek de inhoud van het praktijkboek’ Informatiebeveiliging in zorg’.
  • Risicoanalyses uitvoeren
    Voer objectrisicoanalyses en integrale risicoanalyses uit en krijg op eenvoudige wijze een gestructureerd beeld van alle aandachtspunten.
  • 'Vraag & Antwoord' module
    Stel online uw vragen aan een panel van experts

Bekijk alle functionaliteiten van een abonnement →

Werken met het platform

Bekijk de verschillende functionaliteiten van het platform in de demo-video.